۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۲۰

لک در گفتگو با مهر:

مسابقات گرند‌پری حیاتی نیست/ به خسوس قول دادم با تیم ملی همکاری کنیم

مسابقات گرند‌پری حیاتی نیست/ به خسوس قول دادم با تیم ملی همکاری کنیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان می‌گوید مسابقات گرند پری برزیل آنقدر حیاتی نیست که به خاطرش لیگ برتر را یک ماه تعطیل کرد. او همچنین می‌گوید به خسوس کاندلاس قول داده برای حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی همکاری کند.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تصمیم تیم گیتی پسند اصفهان در ممانعت از بازیکن دادن به تیم ملی فوتسال، اظهار داشت: تیم گیتی پسند در این سال‌ها جزو باشگاه‌هایی بوده که بازیکن زیادی به تیم ملی داده و همیشه از این موضوع متضرر بوده است. لیگ برتر تازه شروع شده و نیاز داریم که بیشتر تمرین کنیم و به هماهنگی برسیم. اردوهای تیم ملی که از هفته گذشته آغاز شده ما را دچار مشکل کرده است.

وی افزود: اردوی تیم ملی از شنبه تا  دوشنبه برقرار می‌شود و بازیکنان باید روز سه شنبه به باشگاه برگردند. آنها عملا فقط روز چهارشنبه با تیم تمرین خواهند داشت و با یک جلسه تمرین هم نمی‌توان کار خاصی انجام داد. با این شیوه عدالت در فوتسال رعایت نمی‌شود. فعلا باشگاه ما نامه زده و در خواست کرده است تا بازیکنان گیتی پسند در خدمت باشگاه باشند نه تیم ملی.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند به صحبت‌هایش با خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال اشاره کرد و گفت: من روز شنبه در جلسه هم اندیشی با خسوس به وی گفتم که با توجه به مصدومیت چند بازیکن گیتی پسند اجازه بدهد که این هفته بازیکنی از ما به اردوی تیم ملی نرود تا ببینیم هفته بعد چه خواهد شد. من از خسوس یک مجوز موقت گرفتم و البته باشگاه هم با کمیته فوتسال در این رابطه جلسه‌ای خواهد داشت.

لک ادامه داد: به هر حال اگر بازیکنان ملی پوش گیتی پسند زیر نظر خود من هم تمرین کنند، چیزی از خواسته خسوس کم نخواهد شد چون من با تفکرات وی آشنا هستم. ما باید جوری برنامه ریزی کنیم که نه بازیکنان آسیب ببینند و نه تیم ملی و نه باشگاه‌ها متضرر شوند.

وی درباره  تهدید سید رضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال مبنی بر محرومیت تیم گیتی پسند در صورت بازیکن ندادن به تیم ملی، تاکید کرد: نیازی به تهدید نیست. این موضوع با تعامل و جلسه حل می‌شود. من به خسوس قول دادم که با تیم ملی همکاری کنیم. به هر حال بازیکنان هم به تیم ملی علاقه مند هستند و باید طوری برنامه ریخت که ما هم از نبود ملی پوشان ضرر نکنیم.

" هر تیمی که بازیکن ملی پوش بیشتری جذب می‌کند باید منتظر این روزها هم باشد". سرمربی تیم گیتی پسند در این خصوص هم گفت: یک موقع است که تیم ملی می‌خواهد برای مسابقات مهم جهانی یا آسیایی آماده شود که این جمله شما درباره اش صدق می‌کند ولی وقتی بازیکنان ملی پوش از فروردین ماه تا مردادماه به صورت پیوسته برای مسابقات مختلف در اردوی تیم ملی بوده‌اند، تمرین زده خواهند شد. ضمن اینکه برای مسابقات گرند پری برزیل نیازی نیست تیم ملی این همه اردو داشته باشد.

وی در پایان گفت: به نظرم مسابقات گرند پری چندان حیاتی نیست که به خاطرش لیگ را یک ماه تعطیل کنیم. البته این تورنمنت برای بازیکنان جوان و میدان دادن به آنها خوب است ولی در حدی نیست که به خاطرش لیگ را در اوج آمادگی و هماهنگی بازیکنان تعطیل کنیم.

کد خبر 2140309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha